Arisztid (Arcade)
Arisztid (616-os Föld)
Alkotók: Chris Claremont, John Byrne
Első megjelenése a Marvel Team-Up 65. számában volt 1978-ban.
Képességek: Arisztid nem rendelkezik emberfeletti képességekkel. Testi ereje teljesen átlagos, IQ-szintje azonban zsenire vall. Természet adta készséggel rendelkezik a géptan, az építészet és az alkalmazott ismeretek terén, és ezen készségét páratlan ügyességgel állítja aljas céljai érdekébe egy-egy újabb Gyilkolászda megépítéséhez.
Történet
Arisztid egy igen jómódú, magas intelligenciával rendelkező bérgyilkos. Áldozataival leginkább vidámparkra emlékeztető díszletek között, melyet Gyilkolászdának nevez, csapdákkal és robotokkal végez. Arisztid szinte már a Marvel összes szuperhősével megütközött, de egyikükkel sem sikerült végeznie.
Arisztidről igen keveset tudni és az sem kellőképpen hiteles, hiszen az információk az érintett beszámolóiból származnak- márpedig Arisztid ha a játék úgy diktálja nem riad vissza a füllentéstől. Az egyik ilyen beszámoló szerint Arisztid egy milliomos család elkényeztetett sarja, a Beverly Hills-en, Kaliforniában született, és aki azért gyilkolta meg apját, mert az ki akarta tagadni a léha fiút a vagyonából.
Ekkor fedezte fel magában a "tehetséget" és az "elhivatottságot" amelyek segítségével rövid idő alatt az Egyesült Államok (saját véleménye szerint) első számú bérgyilkosává nőtte ki magát.
Hamar belefáradt azonban a gyilkolás hagyományos módszereibe, ezért hatalmas vagyona segítségével létrehozta az első Gyilkolászdát, amely nem más mint egy igen magas technológiai színvonalú, gyilkos csapdákkal zsúfolt vidámpark. Ettől a pillanattól kezdve Arisztid tevékenysége elég nagy pontossággal nyomon követhető. Áldozatait immár kizárólag a Gyilkolászda valamelyikében öli meg, ahol a csapdákat mindig személyre szabta, a leendő áldozat gyenge pontjainak figyelembevételével hozza létre. Olyan hősökkel akadt össze, mint Pókember, X-Men, Szellemlovas vagy Britannia Kapitány.
Arisztid szokásos tiszteletdíja egymillió dollár, ám ez az összeg jelképes hiszen nem egy esetben még a költségeit sem fedezi. Arisztid számára nem a pénz, hanem a játék izgalma a fontos. Állandó segítőtársai Miss Locke és Mr. Chambers.
Később belefáradt a játékokba és már nem érzett olyan nagy szenvedélyt, mint régen. Ám miután elrabolt 17 fiatal hőst, mint pl.: Nico Minoru, X-23... és bezárta őket a Gyilkolászdába, ismét kedvet kapott mindenhez. Miután a fiatalok kiszabadultak a csapdákból, Arisztid elmenekült egy Hellicarrier segítségével.